Dostava -------------------[ mogoč tudi osebni prevzem v Ljubljani in Mariboru - več informacij ]
Postopek dostave
Strošek dostave bo obračunan pred zaključkom naročila, tako da po opravljenem plačilu nimate več nobenih dodatnih stroškov.
Dobavni rok za artikle na zalogi je do 2 delovna dni z običajno pošto oz. v 24 urah s hitro pošto, za ostale artikle po dogovoru.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije d.d.
Postopek dostave s Pošto Slovenije d.d.: Ponudnik bo blago oz. storitev dostavil v dogovorjenem roku, s pogodbenegim partnerjem, Pošto Slovenije d.d. Za dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oz. elektronski pošti.
Naročeno blago vam bo praviloma dostavljeno v dopoldanskem času. Če vas ne bo doma, ga kasneje prevzamete v vaši okrajni poslovalnici Pošte Slovenije. Za samo dostavo lahko navedete tudi drugačen naslov od tistega, ki ste ga navedli v vašem »profilu«, npr. služben naslov ipd. Dostava se obračunava po spodnjem ceniku. Cena zajema tudi obdelavo paketa in emblažo za poslani paket.
Cenik dostav
Običajna pošta - dostava do 2 delovna dni
Masa Cena v EUR z DDV
do 2 kg 5,50 EUR
nad 2 kg do 5 kg 6,50 EUR
nad 5 kg do 10 kg 7,50 EUR
nad 10 kg do 15 kg 9,00 EUR
nad 15 kg do 20 kg 10,00 EUR
nad 20 kg do 30 kg 12,00 EUR
nad 30 kg do 50 kg 16,00 EUR
nad 50 kg 0,50 EUR/kg |
Hitra pošta - dostava v 24 urah
Masa Cena v EUR z DDV
do 2 kg 12,00 EUR
nad 2 kg do 5 kg 14,00 EUR
nad 5 kg do 10 kg 16,00 EUR
nad 10 kg do 15 kg 19,00 EUR
nad 15 kg do 20 kg 22,00 EUR
nad 20 kg do 30 kg 28,00 EUR
nad 30 kg do 50 kg 42,00 EUR
Več informacij:
Hitra pošta po Sloveniji
Seznam pošt v prometnem križu Hitre pošte (PDF 321,96 KB) |
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) poštni uslužbenec pa bo izpolnil Zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
|